ПРОПОЗИЦІЯ на технічний нагляд та координацію будівництва
Роботи Виконавця включають:
Роботи з нагляду:
нагляд за якістю виконання будівельних робіт на основі плану виконання, робочої документації а також у відповідності до законодавчих і нормативих документів;
контроль матеріалів, що застосовуються на будівництві у відповідності до плану виконання;
контроль за дотриманням договірних часових графіків будівельними фірмами та прогресу виконання робіт (відображення прогресу виконання робіт за допомогою засобу(програми) MS Project) ;
контроль кількості матеріалів, що застосовуються на будівництві;
надання документації та звітів (щотижневі та щомісячні) як у паперовій (2 екземпляри) так і в електронній формі (1 екземпляр; формат doc, креслення в форматі dwg – Autocad) з оформленням відповідно до діючих норм та чинного законодавства;
контроль затрат шляхом перевірки розрахунків підрядників та постачальників;
проведення щотижневих нарад в визначений день з підрядниками та ведення протоколів з передачею їх Замовнику та керівництву проектом;
співпраця, організація зустрічей з представником авторського нагляду та місцевими проектними організаціями та контроль за своєчасним внесенням змін у робочу документацію;
Роботи з координації:
координація підрядників, їх співпраці з метою запобігання конфліктам;
координація додаткових послуг, пов’язаних з виконанням проекту, з боку підрядників та/або постачальників;
координація роботи Site-Teams під керівництвом менеджменту проекту з метою досягнення належного ходу виконання робіт, дотримання стандартів та погодженого бюджету;
координація супутніх послуг Замовника (наприклад, надання складських площ, транспорту, розвантаження транспорту з обладнанням, і т.д.), які виконуються Site-Teams та співпраця (погодження порядку виконання робіт) з іншими підрозділами/цехами Замовника (виробництво, відділ ремонту, тощо);
подача щотижневого (щоденного) звіту шляхом електронної пошти по вище вказаних роботах з координації;
перевірка актів приймання та складання переліку недоліків, дефектів, тощо при виконання /поставці та прийманні робіт, наданих послуг чи поставлених матеріалів;
отримання у підрядників необхідних документів (сертифікати якості, сертифікати на матеріали, товаро-супроводні документи, тощо);
контроль за дотриманням нормативів з охорони праці з метою попередження нещасних випадків. У випадку порушень правих з охорони праці складання відповідного акту порушення;
представництво інтересів Інвестора (Замовника) та менеджменту проекту на будівництві;
оцінка комерційних пропозицій, участь в переговорах та рекомендації (обґрунтування) при виборі субпідрядників та постачальників;
технологічна документація та звіти (щотижневі та щомісячні) подавались як у паперовій (2 екземпляри) так і в електронній формі (1 екземпляр; формат doc, креслення в форматі dwg – Autocad) з оформленням відповідно до діючих норм та чинного законодавства.
Роботи з нагляду та координації забезпечують щоденне, шість днів на тиждень постійне перебування на майданчику будівництва одного працівника під час ведення робіт, а також інших спеціалістів (кошторисника, технолого, конструктора, економіста, тощо) у випадку потреби за запитом або узгодженням з Інвестором (Замовником).
Основні риси нашої роботи - економічність вирішення, фаховість виконання.
Якщо Ви вирішили замовити в нас роботи з нагляду та координації - запишіть будь-ласка контактну інформацію, або напишіть нам листа просто з цього сайта.